torsdag 14 juni 2007

Superhero


Amazing Andrew kom förbi idag & med sig hade han en plastpåse full med guld. Sjutton skivor fullproppade med det bästa som går att frambringa. Erkänner nu att jag alltid kommer att minnas Amazing Andrew. Synd bara att datorn inte fungerar som den borde så att man kan lyssna på iTunes medans skivan är i. Hack-i-hack är vad som hörs. Måste därför importera & eftesom man inte heller kan lyssna while importing så har jag two down & fifteen to go!

Också idag har jag varit på äventyr i Deerfield Park. & med park menar jag skog med dåligt skyltade stigar & en & annan rastplats. Anyhow, vi tog oss nog garanterat en mil på cykel under resans gång mycket på grund av att vi tappade bort Arlena. Med mig hem som minne tog jag fina bilder & en väldigt öm bakdel. Väldigt öm.

Imorgon ska jag pedikyreras (?) & gå på körgrillning samt sova hos Arlena med Emily, Kimberly & Nadia. Kinesisk take-out & chick-flick maraton i äkta amerikansk tjejkväll anda. Sedan på fredag (imorgon!!!!) så kommer min kära familj. Jisses kristus vad jag längtar efter att se dom. På riktigt. Till & med Klara. Synd bara att hon har blivit snyggare än mig sedan sist vi sågs i Augusti. Question, varför blir alltid den yngre systern snyggare? Är det något slags practical joke bland generna? Väldigt inte roligt. Men jag är inte bitter. Inte det minsta. Nej.

1 kommentar:

Lisa sa...

åh, lost in translation filmmusiken måste vara den bästa nånsin. snart kommer du hem amazing matilda, de blir trevligt.