torsdag 7 juni 2007

Sommarlov


Idag klev jag upp tidigt, klockan nio istället för halv ett. Eller igår sov jag faktiskt nästan till fyra. Fast jag hade PMS & vände & vred på mig hela natten så den sammanlagda sovtiden var nog inte mycket mer än vad som rekommenderas.

Åkte in med Mary Anne för att hämta Michael från skolan & passa på att lämna in min fina fotbollsuniform & guldsnöret som jag fick ha på graduation eftersom mina betyg var bra, tydligen över 3.8 i GPA. 4.0 är max. I USA är jag smart & över medel, i Sverige ligger jag klart på medel, om inte under. Jag kanske ska stanna? Köpte också en stor låda på posten så att jag kan skicka hem alla skor & vintriga kläder tillsammans med tråkiga papper & liknande som jag inte vill ha med mig till Miami. Tänker nu att lådan kanske var lite för stor, har packat den med tolv par skor & jacka & halsdukar, ändå är den bara halvfull. Portot kommer att göra ett fint hål i ekonomin. Tur att moder sa att hon skulle betala senare ifall jag la ut det som behövdes. Ibland är det fint att vara bortskämd.

När jag övergett datorn ska jag gå ut & mysa på studsmattan med en Perfect New York guide & en gratis Marie Claire som kom i brevlådan igår. Gratis är godast. Särskillt om man blandar det med musik & Kellogs Special K, red berries & en hel massa mjölk. Jag har ätit två paket på två dagar, inte ekonomiskt, men gott.

Inga kommentarer: