lördag 22 december 2007

122207



















Jag har kletat kola på min mobil, som också har börjat bli lite osymetrisk efter ett antal fall från hög höjd. Men det hör väl till..

Om ni undrade så ja, det är jag som bakat. Denna vecka har jag bakat, diskat, lagat mat & städat. Vissa saker mer än en gång! Länge sedan jag var så huslig. Förvånansvärt nog så längtar jag faktiskt lite efter julafton, då är det iallafall över! Alltid kul att få en godtagbar ursäkt för att få äta så mycket onyttigt som möjligt. Min kvot borde dessutom vara större än andras eftersom jag knappt äter något på julbordet..

Andra glada nyheter som jag kan delge er är att jag bara blir gladare & gladare av att jag faktiskt ringde folktandvården & tvingade dem att flytta min tid till 2007 istället för 2008. I slutändan ledde det till att jag fick kollen gratis, plus att jag kommer att få en gratis lagning osv i februari. Ibland gör jag mig själv nöjd. Särskilt när jag slipper betala för sådant jag inte vill ha.

Ikväll ska jag fortsätta på samma spår som tidigare i veckan, göra ingenting. Grymt skönt & ingen behöver tycka synd om mig eftersom jag njuter. Om inget annat så måste jag vila upp mig för kusinlek & annandagen. Den kommer att bli fab, jag lovar!

Inga kommentarer: