söndag 27 januari 2008

Tjugosjunde Januari 2008

Dagens bekymmer handlar om feber & något jag fnyst & grymtat åt i över en vecka. Alltså inte mänsklig feber utan febersidan där Stockholm Streetstyle, bland andra, huserar. Jag har alltid tyckt att dom håller hög klass & har proffsiga & snygga bilder, under alla rubriker, men nu har dom banne mig skämt ut sig genom att låta någon himla Stephanie för att ta hand om beautyfeber. Visst, hon kanske kan saker om smink & sånt men något som hon verkligen inte kan är att ta bilder eller ordna ett snyggt kollage.. Jisses! Hur kan man med värdighet fotografera & visa bilder av denna kvalité på feber? Taskiga vinklar & horribelt blixtljus borde förbjudas, det kan ju till&med jag våga mig på att hävda, jag som kan noll om slutartider, objetiv & ISO-tal & lever rätt gott med mina digitala förinställningar. Idén är väl god, men hennes egna bilder är fruktansvärt dåliga.. Jag skulle skämmas om jag vore Stephanie.

2 kommentarer:

Anonym sa...

life is tough huh?

matilda sa...

Si, claro.