måndag 11 februari 2008

Elfte Februari 2008

Jag är en sjuk jävla grönsak idag. Sov max tre timmar i natt eftersom jag inte kan andas & måste proppa mig full av halstabletter & alvedon varannan kvart. Har bestämt mig för att stanna hemma första lektionen i allafall & sedan ta ställning klockan elva (då bussen går) ifall jag orkar gå i skolan idag. Måste trots allt vara frisk i helgen då vi ska åka skidor..

Därför sitter jag nu här, snörvlar, knaprar emser & ser på Grey's Anatomy & Pushing Dasies om vartannat. Det lutar nog mot att denna orgie kommer att fortsätta även resten av dagen ifall jag kan hitta lite glass i frysen - det har man ju hört är bra för halsen..

Helgen var utomordentligt bra förresten, fredagsbowling & lördagsfest med diverse skumma telefonsamtal & mms som följd. Fint.

(Trodde förresten att det var lite av en myt att man nyser när man är förkyld, något som filmindustrin hittat på - ungefär som att man inte säger hejdå i telefonen - men jag måste erkänna mig själv som personlig motbevisare. Snittar kanske en nysning i minuten & jag har inget emot det eftersom det känns som om man nyser ut allt det onda. Keep 'em coming!)

1 kommentar:

Anonym sa...

KLÄDUTFÖRSÄLJNING http://maiz.blogg.se/ :)