måndag 4 februari 2008

Fjärde Februari 2008

Det är tur för mig att jag inte har planerat någon utsökt kulinarisk upplevelse eftersom halva käften är bortdomnad & lagomt dregglande. Men så går det väl när man lagar tänder..

Bisarr dag i skolan idag, på varje samhällskunskapslektion bevisar våran lärare min tes om att jag skulle kunna ta över undervisningen utan att blinka vilket är så tragiskt att man inte kan göra annat än att skratta.

Igår hittade jag en servett med ett mönster som jag önskar fanns som tyg. Gärna som billig, färdigsydd sommarklänning. Men jag skulle kunna nöja mig med ett tyg, snart måste jag bara använda symaskinen ja fick i julklapp till annat än att sy fast öglor på handdukar.

Nu ska jag återgå till Across The Universe & tanka iPoden men härliga Beatleslåtar, yo.

Fjärde februari : 123 kronor (satans p-piller)
Återstående saldo : 831,50 kronor

1 kommentar:

Anonym sa...

du är liks dukstig ändå.
utgång på lördag?