onsdag 26 mars 2008

Tjugosjätte Mars 2008

Just idag är jag den sjukaste människan på planeten. Otroligt nära döden & med en konstant sur smak i munnen efter idogt sugande på strepsils honung&citron. En näsa som aldrig slutar rinna & ögon som ser ut som rödspräckliga fiskbullar. & till råga på allt detta hemska så har jag ont på armen där jag igår brände mig på niklas nyckelben igår - ja, brände som i glida på gympasalsgolv.

Gladare är väl att tokyorna kommer hem snart, att jag fick två tusen kronor istället för påskägg av föräldrarna & att dom redan är slut (bland annat beroende på tre par billighetsbyxor & en rosa tröja). Samt att det bara är en helg som skiljer mig & härliga skolan åt där vardagen återigen kommer att få mig att insjukna - förhoppningsvis i något allvarlig så att jag slipper nationella..

Inga kommentarer: