måndag 21 april 2008

Tjugoförsta April 2008

Det är slutspurt nu. Projektet ska in på fredag, innan dess så ska filmen färdigställas, rapporten skrivas och loggboken uppdiktas. På onsdag är det dessutom SvB nationella som jag måste få mycket mycket väl godkänt på ifall jag vill ha MVG i kursen - & det vill jag ju såklart (tusan också), det vore lättare om jag bara sket i det. & som grädde på moset på körsbäret så är det mindre än två veckor kvar till det fruktade helvetet nationella prov i MaD.

Men eftersom det är inne att vara positiv på sommaren så måste jag tillägga att jag snart fyller år & att studenten syns inom en överskådlig framtid.

Though, återigen så vinner den mörka sidan. Inget sommarjobb än & absolut inga framtidsplaner. Jag har inte ens tagit tag i körkortet. Mörktmörktmörkt. Dessutom så är alla relationer inte på topp & om det är något som kan få mig att bli helt apatisk & folkskygg så skulle det vara ett avslut. Jag hoppas, även fast jag verkligen tror att det är jag som kommer att förlora. Tyvärr kan jag inte tvinga folk att vilja vara med mig. Jag önskar verkligen att jag kunde, bara den här gången.

Fan.

Inga kommentarer: