fredag 2 maj 2008

Andra Maj 2008

Valborg var minst lika trevligt som väntat, Lisa. Vi grillade i solen utanför ronja, pratade, skrattade, drack & rökte som sig bör. Vi struntade i alla majbrasor och sjöng inte om vintern som rasat en enda gång. Jag hade på mig mina nya fina skor trots allt och blir kall om tårna och värmde dom ett litet tag med ronjas hårtork. När det blev allt för kallt drog vi till jonas och oskar (och emil och disa) där vi hängde resten av kvällen med chips, musik och laser.

Innan klockan slagit tolv var jag och niklas så trötta att vi åkte hem, men det var ändå fint och det kändes som om klockan var minst två. Men det går väl så när man börjar halv sex. Fint.

Idag skulle jag ha kunnat kolla resultatet på mitt CAE prov. Pappret med den personliga koden och allt annat viktigt är dock spårlöst försvunnen och jag hatar mig själv för att jag aldrig ska kunna lägga saker på ställen jag kommer ihåg. Nu vet jag inte hur länge jag måste vänta för att få reda på hur dåligt det gick och hur mycket slöseri det var att betala de 1 650 kronorna.