onsdag 4 juni 2008

Fjärde Juli 2008

Alltid blir man lika förvånad den dagen man inser att det faktiskt är sommar. Idag är det den dagen. Jag premiärvisade mina bleka spiror för allmänheten & solade lite vid minigolfbanan innan sista idrottslektionen någonsin. Nu är jag inofficiellt klar med skolan, inga lektioner att gå till eller prov att skriva. Bara lite klassdag på tisdag & studentfestande på onsdag. Livet alltså!

Dock så har niklas dragit till kroatien. Bara sådär. Han kom i tisdags på att han ville tågluffa lite med sin kompis anna så i morse åkte dom. Vet inte hur länge han blir borta, men minst två veckor, förmodligen fler.

Råkade förresten glömma bort att dra ur mina fina rosa plattång i morse, så den har gått varm sedan halv tio & turligt nog bara missfärgat min vita pall lite, pju!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men va? vilken grej.

Kommer du ikväll?

matilda sa...

Klart som korvspad!