torsdag 7 augusti 2008

I väntan på regnet.

Senaste..

Låt du hörde: Någon av Sigur Rós nya som jag inte lärt mig namnet på än, men den var bra så jag kan rekommendera nya skivan Með Suð í Eyrum Við Spilum Endalaust..
Film du såg: Coast Guard, som inte var en krigsfilm vilket både omslaget & baksidan antydde
Mat du åt: Frukost
Puss: D
Fest: Storsjöyran
Känslan: Oro över att jag varken har paraply eller regntäta kläder med mig
Ilska: På mig själv för att jag inte ids styra körkortet
Glädje: Snodde tillbaka pennan som jag blev av med igår
Resa: Östersund i Izas mammas bil
Dröm: Drömde om bebisar & vargar i morse
Boken du läste: Samma som förra gången..
Personen du träffade: Eftersom jag fortfarande inte räknar kollegor så var det D
Personen du pratade i telefon med: Någon banknisse som ringde kontoret & ville ha hjälp eftersom han var dum i huvudet
Personen du fick sms av: D
Senaste gången du åt en french: I lördags runt tretiden påväg från campingen till bilen
Gången du var utomhus: Var just ute på världens i särklass läskigaste balkong & kollade på molnen
Gången du sov: Tre & en halv timme sedan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår åt vi spaghetti & köttbullar

Inga kommentarer: