söndag 12 oktober 2008

Igår hade jag kul. Riktigt kul. Rexet var bra, eller så gjorde vi det bra, men det spelar inte så stor roll för det var bra. Efterfest utanför max i kylan & vid köksbordet med bacon & soltorkade tomater & jätteskeden var också bra fastän jag sov på allas fötter istället för i skeden..

Sov tre timmar då jag kom hem också. Nu har jag & lisas ätit pizza & det känns som om hela jag är proppad med ost & deg & jag vill inte röra mig för mycket. Sträckan mellan soffan, sängen & badrummet är more than enough.

Jobbar kväll tre helger i rad nu. Kul. Kan festa på onsdagkvällar istället, någon som är på?

2 kommentarer:

Anonym sa...

eller så gör du bara det mest självklara de kommande helgerna; ta med dig festen till jobbet och bjud alla på subwaymackor och spetsad läsk. jag lovar komma i alla fall!

matilda sa...

Hah, kanske på söndagkväll då jag är ensam från halv åtta till halv ett.