måndag 22 december 2008

Okej, sova sket sig. Istället knåpade jag (väldigt avancerat) ihop en header & bytte lite färger, kom äntligen på hur man byter bort mappikonerna på skrivbordet, bytte skrivbordsbakgrund samt skrev i en lista. Kul.

Senaste..

Låt du hörde: Ane Brun - Big in Japan
Film du såg: Burn After Reading
Mat du åt: Matilda-special på subban
Puss: David
Fest: Var hos Sara igår på förfesten utan att festa
Känslan: "Geeeeeee mig sööööööömn"
Ilska: Min snoriga näsa som inte ger sig
Glädje: Det är söndag kväll & jag jobbar en gång till innan jul & sedan har jag jullov
Resa: Räknas det från jobbet & hem?
Dröm: Drömde inte i natt, vaknade istället sjuttioelva gånger av att jag inte kunde andas
Boken du läste: Kursboken när jag pluggade för över en månad sedan
Personen du träffade: Sambon & Erik
Personen du pratade i telefon med: David som är i Östersund
Personen du fick sms av: David
Gången du var utomhus: När jag fotade bilden i inlägget nedanför stod jag på balkongen i underkläder
Gången du sov: På tok för länge sedan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det minns jag inte ens..

Inga kommentarer: