torsdag 29 januari 2009

Uppdatering

Igår hängde jag hos frisören i tre & en halv timme efter jobbet. Allt för att se lite mer rysk ut (istället för att luta åt det franska hållet). Vet inte om jag är 1000% kär i färgen men den kanske växer på mig, har iallafall fått klippa bort en två/tre millimeter på luggen så att jag ser (ut som) folk. En sak som jag lärde mig vid avfärgningen dock var att jag aldrig ska försöka vara orangeblond.

Imorgon är det freitag & då är det i princip helg & i helgen ska jag till sundsvall & heja på skidtävling & slänga ett öga på IKEA - förmodligen samtidigt eftersom tävlingen tydligen skulle ta timmar. Nästa helg är jag ledig & helgen efter det ska vi till Åre, jag, david, familjen & perra & när det är över är det bara två veckor till en skön låååång vecka i Verbier & när jag kommer hem sen så är det redan mars. Tiden går fort ibland.

Inga kommentarer: