måndag 23 februari 2009

Aaaaaaargh, jag har tappat bort min bankdosa någonstans i lägenheten & tro det eller ej men på sparsamt möblerade 90 kvadrat finns det tydligen sjukt många gömställen..

Annars då?
Jo, idag fick jag tillbaka pengarna för en kofta som krympte i tvätten fastän jag tvättade lite fel & har haft den sedan september, rock on. 
Jag försöker bestämma mig för om jag ska pallra mig till IKSU idag, vilket jag borde om jag inte vill träna både tisdag, onsdag & torsdag. Men det är ju så vansinnigt skönt att vara hemma också.. Kanske ska börja packa också. Vi får se.
Vi har tre stackars praktikanter på jobbet som bara får städa. Kul liv. Men bra för mig för då slipper jag.
Försöker lira lite garageband så att jag kan hålla koll på tonerna i låtarna jag ska kunna till imorgon. Svårt eftersom jag inte kan spela piano.
Om jag inte ska träna så borde jag duscha nu & det är dryyyyygt. Drygt I tell you.
Längtar till fredag. Eller söndag egentligen, fredag kommer att bli en skitdag fast med positiva förtecken.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Hur jobbar du på onsdag?

matilda sa...

På onsdag jobbar jag till halv två & sedan har jag inga planer. Kom & fika!

matilda sa...

Alltså efter jobbet, hemma hos mig.

Unknown sa...

Ja, det blir pörfekt! Jag slutar kvart i två, brukar du cykla eller åka buss?

matilda sa...

Buss allt som oftast när jag inte har bil. Vågar inte cykla på min spinkiga cykel.

Anonym sa...

Okej, najs. Ids du vänta på mig en kvar då..?

matilda sa...

Självklart, du kan ju komma till subban när du är redo.

Unknown sa...

Snyggt! Eller så kanske jag har ett litet mission till dig medans du vänter (om du är sugen påt förstås). Jag kanske kommer in på min lunch imorgon och hör mig för.