tisdag 24 mars 2009

Slutade jobbet, sprang upp till mamma för att prova klänning, klänningen passade perfekt, fick killer-klänningen som hon köpt åt mig, kramade lite på min snällasnälla mamma som (nästan) alltid gör mig glad, sprang ner till bussen, kollade igenom smsen, insåg att jag glömt köpa sushin jag lovade att fixa till middag, hoppade av bussen & traskade till Sagami, köpte mat, gick tillbaka, kramade lisa som åker i morgon, åkte buss hem, åt sushin, kramades med en varm david, värmde isnäsan mot hans hals, väntar på att david ska traska till ICA & köpa smöräggchoklad till kakan jag ska baka sen, provar killer-klänningen & funderar på om den ska invigas redan till helgen, går den att dansa i?, får lön imorgon, imorgon eller på torsdag ska jag köpa skor, billiga helst, sparar pengar av lönen nu, snart är det sommar, funderar på att boka någon träning mellan jobbet & sång-nina imorgon, lyssnar på Cat Power, drömmer nog lite, längar efter david fastän han nyss gick iväg, snart är han hemma igen.

Inga kommentarer: