torsdag 7 maj 2009

7/5

Vad göra, vad göra?
Solen skiner men det blåser kallt så jag vill inte sitta på ballen. 
Datorn är behändigt i knät så jag kan kolla något avsnitt på någon serie som jag är efter i.
Nya elle kom idag men den kan man ju läsa när som helst, har ju en månad på mig till nästa.
Äta något skulle jag kunna göra, kanske glass, men jag ska inte träna idag plus att jag är sjuk så glassen skulle inte sitta klockrent. Beach 2009, what?!
Vika in tvätten i garderoben går ju också men det är så urbota jädra tråkigt så jag vill inte.
Teven är trist. 
Iksu är långt bort & jag är ju som sagt en jäkla sjukling jämt & ständigt så det är inte ett alternativ egentligen.
Kanske bara skulle skita i allt & sova lite till David kommer hem eller mamma kommer med bilen & skjutsar mig till obbola.
Desicions, desicions... ehe.

Inga kommentarer: