tisdag 2 juni 2009

+/-

- Kul, kul, kul! Att det ska regna hela helgen i stockholm. På konserten, på dagarna jag hade tänkt chilla i solen, på min lediga tid. Kul att det har varit varmt & skönt hela veckan då jag jobbat. Kul helt enkelt!
- Jag har för lite cash att spendera. Måste spara & planera, födelsedagar, festivaler, sommar, parkering osv osv osv.
- Varmvattnet stängs av imorgon. Hela dagen. I 24 timmar.
- Fortfarande två dagars jobb kvar till ledigt.

+ Ska faktiskt få långhelg i huvudstaden med den jag gillar mest & få träffa de jag saknar bäst. Inte fy skam, nej.
+ Har köpt hultsfredsbiljett. Jävlar om alla skulle dra sig ur nu, då får jag åka ensam.
+ Har varit & länsat mammas, klaras & min egen garderob i obbola på kläder. Nu blir jag snygg.
+ Klippte luggen idag. Nu kan jag se.
+ Har sjukt mycket smoothieingredienser hemma & en förväntansfull mixer, samt en burk med hembakade (av moi) i frysen.
+ Bara två dagar kvar till ledigt.

Inga kommentarer: