söndag 11 april 2010

Sånt man gör när man borde göra annat.


Sjunger kärlekslåtar till garageband för att höra hur man låter. Egentligen.
Skypar med David som helst av allt ville sova.
Komponerar egna låtar med stundtals questionable (svenska?) innehåll för att tvinga David att vara vaken.
Kollar upp alla låttexter till alla låtar som kommer på Spotify spellistan för att sedan lära mig dom.
Läser en artikel i Elle & önskar att någon skrev en juste artikel om mig i Elle.
Driker Bravo Tropisk & tänker på kyckling i Hultsfred.
Sneglar på den kvarglömda vinflaskan från fredagen & undrar om det skulle gå lättare att läsa om kvinnors utsatthet om jag var lite på lyset.
Spelar solitare på iPhonen tills jag klarat det två gånger i rad. Minst. Okejdå, tills jag blir trött i händerna.
Fixar en skön ansiktsmask & medans den verkar kan man ju inte göra annat än att glo lite på svtplay.

And the list goes on and on and on and on and on osv. Skjut mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kul kille du verkar ha!

pelschi sa...

questionable = tveksamt i det sammanhanget!