måndag 11 juni 2007

Summer Sun


Min fantastiska favoritprodukt i kosmetika lådan håller på att ta slut & jag kan inte hitta den någonstans eftersom jag inte kan beställa från sephora.com. Jag talar om Cliniques self-sun bronzing gel. Världens i särklass bästa bronzer. Mycket bättre än en puderbronzer eftersom den inte försvinner när man råkar komma åt ansiktet med händerna/handduken/tröjan. Så i brist på annat tänkte jag prova en billig knock-off som på tuben lovade samma sak som Cliniques. Dum ide. Janes version är inte det minsta bronzing. Det enda som händer är att jag får ett glittrigt ansikte. Mycket vackert & trendigt i sommarsolen. Jane, whoever you are, du borde skämmas för att sätta ditt namn på en så kass produkt. Tur för dig att den bara kostade 36 kronor.
Back to reality, väldigt snart så kommer jag att behöva vandra runt blek & jävlig & få hudcancer i ansiktet eftersom jag måste sola på riktigt. Snälla Clinique, ge mig en tub self-sun bronzing gel snarast! Annars är ni indirekt ansvariga för min för tidiga bortgång.

Inga kommentarer: