måndag 11 juni 2007

Feed Me


Jag fortsätter att blogga om mitt matintag. Det är ändå det jag gör majoriteten av min tid. Sure, jag hänger på öppna hus med vänner & fiender men vi äter konstant. Alla, inte bara jag. Tårta, hamburgare, grönsaker & (min favorit) melon/vindruvs/
mango/annanas/
persikosallad. Jag bedömmer hur pass bra maten är beroende på frukten. Hittils har jag inte varit på ett enda dåligt öppet hus.

Idag till exempel var jag på två i samma park, mycket praktiskt. Jag träffade Lawrence & vi gungade på en lekplats & talade om hur mycket vi ogillar barn, samtidigt som vi åt tårta & drack läsk. Svårgungat men överraskande spännande. Det andra partyt hade Hawaii-tema = massvis med frukt & I like it! Nästa öppna hus på schemat är inte förän lördag & då ska jag ta med mig min syster så att hon kan träffa sin nya pojkvän. Godkänd & utvald av mig, redo att vara i ett tredagarsförhållande. Jag tror att dom båda ser fram emot det om nu inte Spencer spelar Halo. Då ser han nog mest fram emot att spela Halo.

Ikväll ska jag bjuda hem Emily & kolla på Shrek eller tvinga henne att gå på bio med mig så att hon i sin tur kan tvinga hennes bror att skjutsa oss till biografen. Han har en fin & väldigt fyrkantig bil som är perfekt att skjutsas i, I would know. Eller så kan vi kanske bjuda med Lawrence så att han kan köra oss alla i hans svenska Saab. Otroligt användbar! Men innan allt detta så ska jag sörja min regnbågsklocka som jag hade sönder idag samt glädjas åt min fina halsbandshjärtklocka från FredFlare. Their take on Marc by Marc Jacobs. Fin för bara $20 istället för $200. Precis så ekonomiskt smart har jag blivit..

Inga kommentarer: