lördag 9 juni 2007

Take a bite.


Amanda ska åka till Indiana idag så hon hade en hejdå-fest för alla utbytesstudenter som hon känner, vilket betyder massvis med mat. Jag tror att jag har gått upp minst fem kilo dom senaste tre dagarna. Med en miljon öppna hus för graduates där det finns gratis ohälsosam mat i mängder så är det inte så svårt. Tror inte att jag slutat äta på en vecka. Kommer inte sluta heller eftersom vi ska till Traverse City imorgon & hälsa på kusiner = äta. Sedan på söndag ska jag hänga i Island Park & äta lite mer, samt bada i den äckliga floden.

Ikväll vet jag inte vad jag ska ta mig till. Kanske gå på bio & glo på Brad & George, kanske äta lite mer. Möjligen baka ett mästerverk till morotskaka, förmodligen läsa lite Vogue & packa min låda. Absolut bränna lite skivor till Andrew, han diggar Mando Diao & kräver The Sounds. I gengäld ska han fixa musik till mig, balla soundtracks osv. Men först så ska jag glufsa hamburgare & kolla på Katie & Kimmie när dom dansar till Hillary Duff.

Inga kommentarer: