tisdag 17 juli 2007

Chuck Norris på tyska.

Jag har blivit med mobil. Den är gul & fin & ändrar bakrundsfärg beroende på vilken tid det är. Har inte kvar samma nummer men jag fick välja bland massvis med svåra när jag köpte nytt Halebop kort så jag kan garantera att jag tog det svåraste med flest olika siffror. Fråga så talar jag kanske om det.

Åkte buss ifrån Örnsköldsvik igår & bakom mig satt det tre tyskar & berättade Chuck Norris skämt. Det kunde till & med jag lista ut fastän dom var på tyska. Dom sa Chuck Norris i varannan mening. Det är sånt som gör det trivsamt att åka buss. Tjocka sätesgrannar & skämt på tyska. Det får mig att tänka på TV produktionen, vi drog Chuck Norris skämt mest hela dagarna & vi tyckte att alla var precis lika roliga. Oh, those were the days!

Annars så är jag hemma. Ensam for now & kanske över helgen. Röksugen & rätt uttråkad så om någon vill hitta på något med mig imorgon så är jag helt ledig, hela dagen.

Chuck Norris once went to The Virgin Islands,
they are now known as The Islands.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihihohohaha vilket roligt skämt.

jäkligt snygg mobil däremot!!

matilda sa...

skämtet är bäst & mobilen likaså.