söndag 22 juli 2007

Spamtastic


Det är söndag igen & jag lider. Eller nej det gör jag inte. Är inte ens bakis men det är fint väder ute. Jag våndas eftersom det har varit dåligt så länge så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag blir helt tafatt.. Helst vill jag egentligen sitta inne men eftersom idag kan vara den sista fina dagen på hela året så kan jag ju inte slösa bort den på insidan. Sedan vill jag också duscha men ifall jag skulle få för mig att sola lite så blir jag ju svettig igen och då är det förgäves, dessutom så måste jag ju torka håret iallafall and all that jazz.

Solen gör mig nervös..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underligt, mycket underligt beteende en solig dag.

matilda sa...

Mycket, jag vet. Men allt blir mer stressande när det är sol mitt i massa regn för då Måste man ju hitta på något..