onsdag 25 juli 2007

Varulven


Den tjugofemte juli är Klaras födelsedag. Det är idag & det är både kul för henne & kul för mig. Hon får presenter, god frukost, tårta & sikmiddag. Kul för mig eftersom jag får allt förutom presenterna. Dåligt väder är det också, det är glädjande eftersom jag helst vill ligga under täcket, gosa med Ulf & läsa Harry Potter. Det får man inte på soliga dagar utan då måste man ligga ute, svettas & få solen i ögonen hur man än vänder sig & för mig som är totalt överkänslig mot sol i ögonen så är det ett jäkla gissel.

Det mest negativa idag måste vara att Ulf försökte döda mig. Han ser allt för oskyldig ut, smörar & kurrar & vill bli klappad. Men när man ger efter & ska kela så ovandlas han till en livsfarlig dödsmaskin. Just idag försöskte han bita mig i handleden så att jag skulle förblöda. Men det är i princip omöjligt att inte tycka något som Uffe gör är gulligt så istället för att bli arg så har jag gjort nytta & bakat äppelkaka. Om det är någon som är sugen så finns den till utbjudan. Enda villkoret är att mottagaren måste uppenbara sig utanför min dörr för att erhålla skapelsen. Kanske ringa först..

1 kommentar:

Anonym sa...

fan va fin bild