tisdag 21 augusti 2007

Frenchy, I'm faking


Det var lyckat igår även om jag vek in strax efter ett. Men imorgon börjar jag i skolan igen & det är absolut mindre lyckat även om det kommer att bli ett ganska ledigt år. Skolk är underskattat & det anses mindre omoraliskt att skolka i skolan än att göra det på jobbet, Matilda 1 - Arbetare 0.

Idag när jag cyklade hem så tog jag grusvägen vid salteriet & då gjorde min iPod underverk genom att börja spela La Vie En Rose med Edith Piaf. Fiskebodar, vatten, sommarlov & lite franskt. Det blir nog inte bättre än så. Sedan förstörde jag förtrollningen med att handla äckligt bröd på ICA & sova bort alla fina soltimmar. Fast det får man göra på sommaren. inte imorgon.. Sedan måste man träna också & tydligen ska jag göra det i Holmsund nu. Fan.

Inga kommentarer: