fredag 24 augusti 2007

Jag vet inte..


Första skolveckan är över & på måndag ska jag ta långhelg med Niklas. Om man ser till den stora bilden så har det gått bra. Kanske till & med över förväntan, men vi ska inte ta i. Ikväll kommer Nic hem igen & jag längtar så intensivt att jag nästan hallucinerar & tror att han redan är här. Men innan han anländer på riktigt så ska jag duscha, baka, äta & kanske åka båt. Fast var tog solen vägen lagom till helgen?

Var på apoteket & shoppade loss innan bussen gick & inser att jag är hopplös & utom all räddning när det kommer till ekonomi. I min plånbok bränner mitt visa & det finns aldrig kontanter eftersom dom är till för att användas. Typiskt. Jag vill ju göra så mycket. Dricka på allt som inte stavas sommardroskan, handla en helt ny höstgarderob (& köper därför spännande tidningar för 90 spänn styck), samt spara lite så att jag har ett bra utgångsläge inför vintern & våren. Men nehejrå, pengar rinner smidigt in från olika håll & hittar genast ett fint hål att fylla. Fy farao, jag måste nog hoppa av gymnasiet & skaffa heltidsjobb på bredbandsbolaget!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaa. gör de!