torsdag 30 augusti 2007

H2O


Jag vill ha helg. Helg helg helg. Imorgon ska jag bada i vindelälven & visa mig i gåshud & bikini för mina nya klasskamrater. Forspaddling kalls det, men det blir nog bra. Kanske. Jag vill dessutom ha tillbaka min telefon från lagningstyperna. Två dagar kan verkligen kännas som en evighet när man ska vänta i tre veckor. Jag vill också att Niklas ska komma hem & underhålla mig under mina håltimmar. Han är bra på det.. Skulle ha passat idag när jag slutade efter idrotten igen.

Jag måste förresten duscha håret & det känns väldigt jobbigt. Men vad gör man inte för att inte lukta äckligt även om man blir blöt? Jag tycker att det är skitjobbigt att tvätta, tvåla, raka, skölja, torka, frysa, smörja, borsta & föna. Men jag gör det tvångsmässigt varje gång jag bestämmer mig för att nu är det dags. Dessutom måste jag ju prova hur jag ser ut i rakt hår sedan jag klippte & färgade för sist jag såg det så kom jag från frisören & det var way too glansigt & glassigt. Idag verkar som en bra dag. Jag ska bara ta mig i kragen & komma till skott..

Inga kommentarer: