söndag 2 september 2007

Success!


Söndag igen & skola imorgon men älskade niklas kommer hem redan på onsdag & stannar till söndag så jag tror på den här veckan. Dessutom är det shape up på lördag & jag hoppas att det kan bli lika lyckat som igår på pingvin. Även om det spöregnade när jag själv vandrade tillbaka till Lisa, Disa & Malins lägenhet. För det gjorde vi, istället för att gå tillsammans så gick alla var för sig. Som gjort för våldtäktsmän & mördare fast vi klarar oss alltid. Men fastän mitt bankkonto led igår så lider då inte jag, trevliga människor som lämnade chips & cigaretter & dansade till crazy frog & kissade är det svårt att lida med. Sedan sov jag hela natten på en av tre kuddar i LDMs återvinningssoffa & även om det gör lite ont i nacken idag så var det skönt & nu ska jag gosa med gulluffe som sover som en kängru innan jag tar tag i mig själv & tvättar håret..

Inga kommentarer: