lördag 10 november 2007

So snow.


Det snöar ute, inte de tre lovade decimetrarna men helt klart bättre än det regn som kom i fredags. Det får hellre vara vitt & kallt än bara grått & trist & kallt, även om snön inte gör så mycket nytta här i Umeå eftersom man ändå inte kan åka skidor i några bra backar. Men jag kan acceptera snö i november fastän jag måste övningsköra på hala norrlänska vägar.

Ikväll vet jag inte om jag ska idas åka in till stan på Annas inflyttningsfest. Det skulle kunna vara kul ifall jag ville festa men det vill jag inte. (Jag har inte råd heller.) Jag vill däremot på Klubb Sketch men sketchs lista är full. Dessutom innebär klubb att jag borde dricka alkohol som jag varken har eller vill ha ikväll, fruktansvärda i-lands problem. Allt kommer nog att sluta med lite valnöt & vindruvspasta, Plaza & mitt korsstygnsbroderi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men dudu, digital tone festival är ju först om typ tre helger. lady!

matilda sa...

Jag märkte det efter att jag skrev det men ids inte ändra. Jag var helt bomb på att det var nu i helgen :)