måndag 29 oktober 2007

Fall, fall, fall.


Höstlov & ingenting att göra. Jag har bakat scones, läst tidningen två gånger samt ett par gamla nummer av både i-D & Dazed, filmat ulf när han dricker vatten från kranen, försökt somna om, kollat på både MacGyver & Ellen. Försökt redigera filmen med ulf i iMovie (men inte fan går det) & laddat över bilderna jag tog i lördags. Om man kollar på dom så kan man tro att det bara var maxime, sofia & hugo på hela stället. Så var det förstås inte, det var jättemycket folk där & det var kul även om jag dansade fötterna av mig & sedan fick en tillsägelse om att gå ut & ta luft när jag vilade dom i en soffa. Det kan tyckas att man borde se skillnad på ett fyllo & en helt vanlig tjej i en soffa utan skor på fötterna. Eller kanske inte om man uttrycker sig på det sättet?

Alla dessa saker har jag gjort & klockan är bara två. Hur i hela friden ska jag klara av att leva såhär till på torsdag då vi åker till stockholm? Jag måste skaffa en hobby för ett höstlov är inte till för att slösas bort utan det måste man ta vara på & vårda ömt. Kanske ska se över det där med broderiet en gång till, om jag bara hade något att brodera på..

Inga kommentarer: