söndag 6 januari 2008

Sjätte Januari 2008


Det enda som är skönt med att Niklas är i Stockholm lite nu & då är att jag får packa upp min allt för mobila sminkväska & göra ordning i korgen. Annars är det bara trist. Särskilt eftersom han glömde mobilladdaren hemma & då inte är kontaktbar, även fast mina SMS är gratis.

Annars så pluggar jag fortfarande. Inte som ett djur som jag borde, men just nu ids jag inte. Biologiprovet kommer att gå åt skogen, litteraturhistorien likaså. Däremot kommer jag nog att vara klar med laborationsrapporten om blodsocker. Helst av allt vill jag se en film, The Talented Mr. Ripley som jag fick tillbaka av Niklas i förrgår, Italien, sommar, Jude, Gwyneth, Cate & Matt. Perfektion.

Haken är väl att om jag gör det så kommer jag ha sjukt dåligt samvete & inte njuta som jag borde. Dessutom är alla teveapparater upptagna. Det kanske är ett tecken. PLUGGA!

Inga kommentarer: