torsdag 22 maj 2008

Tjugoandra Maj 2008

Oj vad glad jag är idag. Allra, allra mest för att jag inte har gjort ett nationellt prov i fysik B nu på morgonen. Annars också för att Niklas kom och åt frukost i morse, jag ser honom knappt nu för tiden. Det är bara jobb jobb jobb. Han börjar sex på morgonen, slutar sju och sedan börjar han jobba med Filip klockan sju för att inte bli klar förrän långt långt efter midnatt. Dessutom är jag konstigt nog glad för att jag ska åka in till stan på min lediga dag & lära mig vad jag ska göra på mitt sommarjobb. Tror nog aldrig att jag varit så peppad på att jobba men konstant akut pengabrist kan nog ha något med det att göra..

Furthermore, så är Klara hemma & håller mig sällskap (eller det kanske är jag som håller henne sällskap?) eftersom hennes hals inte får bli smittad av något. Det leder till att jag har någon att kolla på tjejfilm & spela Burnout med. Det är underbart hur vi båda är lika usla på TVspel.

Sedan ser jag fram emot helgen med fest & shape & ett systembolag med vidöppna dörrar.

1 kommentar:

Lisa sa...

Vart ska du jobba??