söndag 25 maj 2008

Tjugofemte Maj 2008

Vilket totalt fab kväll det var igår! Jag fick så fina presenter, en fin & smarrig tårta, persikosvampar & rulltårta med grädde (färgad med lättdryck..).

Förfesten var schvajnigt bra & sedan åkte jag på Sofias pakethållare till plaza där vi tonårsgömde vår dricka bakom en container (hämtade du ditt vin soffan?) för att sedan få stå i kö fastän vi hade förköpsbiljetter, fucking jobbigt. Väl inne så stannade vi i kanske en halvtimme innan jag, Sara & Sofia i språng stack vidare till rex där vi aldrig brydde oss om att stå i kö. Schvajnigt mycket folk på insidan, värst var den nog i trappen ner till garderoben & toaletterna, men ändå kulkul! Efter en & en halv timme bröt vi oss loss även därifrån för att besöka o'learys där det sög mer än tillåtet fastän vi träffade både Lisas och Annan. I slutet tog vi oss ändå tillbaka in på shape (fastän stämplar tydligen har slutat att existera i denna stad) där vi dansade tills det tog slut.

Då teamade jag med Niklas som var elak, svor & tyckte jag kunde åka hem & sova i obbola istället eftersom jag inte ville gå & köpa hamburgare fem minuter innan sista bussen till umedalen gick. Fast jag förlåter honom då han var fullare än ett fyllo & sa förlåt i morse. Tog dessutom ut min ilska på honom när han snakade högt genom att sparka på hans kropp så hårt jag kunde, tror dock inte att han ens märkte det. Snart ska han komma med en film att se på så under tiden lyssnar jag på lite på Bruces amerikanska hyllning & önskar att jag hade en cabbad muskelbil att köra längs route 66 med..

2 kommentarer:

Lisa sa...

Vi måste åka din båt nåndag! + vill du kolla på balen med mig i morgon?

matilda sa...

Båten är inte i vattnet än, men sedan, ja!
Och kolla vill jag gärna göra, ska följa niklas men han ska ta kort på sin brorsa och så, då vill ju jag ha någon att prata med. Ring mig imorgon!