måndag 2 juni 2008

Andra Juni 2008

Ytterligare en rätt bra dag, även om solen inte skiner längre. Sista samhällslektionen & nu har jag bara cirkus sex fjuttiga lektioner kvar av min gymnasieutbildning. Nu ligger jag i sängen och äter något slags glasswienerbröd med kniv & gaffel eftersom jag råkade värma det i mikron i femton sekunder (har tänkt på att jag blir irriterad över att det inte finns något accepterat uttryck för femton sekunder, det borde kunna kallas något med kvart men det gör det ju inte, femton sekunder tar så lång tid att säga) & då smälte fyllningen & allt blev klet.

En annan bra grej, som kanske kan räknas till en av de bättre, är att telia digital tv från & med igår också inkluderar tv3, 6an osv. Fab! Nu måste vi inte längre trängas i kökssoffan för att kolla på fotboll!

Inga kommentarer: