söndag 1 juni 2008

Första Juni 2008

Fab helg. Jag är mycket nöjd över att inte ha följt med ut igår kväll. Picknick i parken med trevliga prickar i solen räcker gott för mig. Fredag var också fin, även om jag för all framtid fått nog av ålidhem. Idag har varit skön ute i solen med en gammal Marian Keyes under parasollet.Nu måste jag sitta med alla fönster öppna i mitt rum för att jag inte ska svettas ihjäl. Fattas bara lite badtemperaurer nu, det är ju juni för tusan.

Svårt att fatta att det är sommar nu & att studenten bara är lite mer än en vecka bort. Vansinne! Jag kommer absolut sakna att gå i skolan, men för tillfället känns det bra med lite ledighet - även om den ska spenderas på jobbjobbjobb.

Nu ska jag jaga ut en en dum jävla geting som bara lyckas hitta det enda fönster som inte är helt på vid gavel & kolla på något fler avsnitt av big love.

Inga kommentarer: