torsdag 12 juni 2008

Dagen efter

Aldrig förr har det väl känts så enkelt att kliva upp innan klockan fem. Fejkfrukost med klassen startade dagen, lite kort, lite riktig frukost, lite lam avslutning, lite betyg, lite utspring, SOL & lite (mycket) vagn fortsatte den med. Mamma & pappa hade lagat godgod mat & efter en på tok för kort tupplur åkte jag & åt "middag" med min klass & dom var underbara. Visst visste jag det innan, men att dom var helt fab på fyllan hade gått mig förbi.

Hade nog kunnat stanna i tobias trädgård hela kvällen, men man måste ju offra sig & fara på Corona där det var så fullsmockat att ingen visste var de skulle ta vägen, det var 200° inne & ute i rökrutan (som för övrigt också var fullsmockad eftersom det var enda stället man fick gå ut och andas på) körde dom värmeslingorna på full sprutt, great job! Men dansa gjorde jag & njöt gjorde jag nog ännu mer fastän jag missade actionen när sandra fick åka till akuten & sy tre stygn för att någon trampade henne på foten & blodet forsade utan dess like.

Efterfesten var mellow men bra med chips, godis & korv. Vid fyra kom världens bästa mamma & hämtade hem mig så att jag kunde vakna i min egen säng, alldeles obakis till haglet & regnet.

Det hade nog inte kunnat vara en bättre avslutning nu när ID05CF endast är historia.

1 kommentar:

Disa sa...

Grattis till studenten matto! Jag är lite efter men dock. Skönt att du hade en bra dag! Hoppas du kommer till stockholm nångååång. :)