fredag 13 juni 2008

Trettonde Juni 2008

Mitt väldigt medvetna jag har desperat försökt förtränga en händelse vi middagen i onsdags, men nu går det inte längre att undvika minnesbilderna & jag måste därför dela med mig.

Det utspelade sig vid tobias växthus, alla var fulla - men fullast var nog markus, mer känd som Köna. Han hade tagit av sig tröjan & blivit nedsprutad med champagne så nog var han peppad. Så pass peppad att när någon påpekade att det kravlade runt en mask nere på marken tog han helt sonika upp den, stoppade den i munnen, tuggade lite & svalde. En jordig, livs levande jävla mask, sådana som man äter på dagis, inte på studenten. Jag far inte med osanning när jag hävdar att det bara var ren viljestyrka som hindrade mig från att kaskadspy bakom en buske.

Kul att minnas.

Inga kommentarer: