söndag 29 juni 2008

Saker som irriterar mig:
  1. Att mitt hår luktar som på mopedtiden tack vare en kort promenad till Hemköp eftersom det tydligen är Wheels.
  2. Att jag fortfarande bor i obbola & måste åka buss hem. Snällasnällasnälla september, skynda dig!
  3. Att jag av någon anledning är vansinnigt trött. Så trött att jag knappt orkar skriva detta, än mindre läsa klart de sista sidorna i Dazed & Confused. Kan kanske lyssna på låten istället, eller ladda hem filmen..
  4. Att min nya fina breeeeda(re) säng inte kommer upp för trappan. Jag funderar allvarligt på om det är värt att sova i garaget istället.
  5. Ulf som jamar utanför min dörr. Han är säkert jättegosig & så, men jag orkar verkligen inte kliva upp ur sängen & öppna för honom eftersom han ofta inte stannar så länge & säkert vill ut igen på en minut eller två.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hade samma problem med sängen. vi fick skruva ner hela trappräcket = ett stort projekt, men vad gör man inte?!