tisdag 29 juli 2008

Idag har jag (som alla andra dagar) vansinnigt tråkigt på jobbet. Därför snodde jag en lista att knåpa med..

Senaste..

Låt du hörde: Revolution 1 med The Beatles
Film du såg: Slutet på The Bucket List innan jag skulle sova igår
Mat du åt: Mikrocapricciosa, jordgubbsrisifrutti & äpple till lunch
Puss: David
Fest: Förra tisdagen i&med rexet
Känslan: Uttråkad
Ilska: Någon har lämnat alla mögliga vindruvor i en skål på bordet på jobbet, otroligt vilseledande & dumt
Glädje: Det fanns annan frukt & färska vindruvor på diskbänken
Resa: Till stugan på Burön & tillbaka i helgen
Dröm: Se inlägget om George nedan
Boken du läste: Håller på med fjorton stycken men sista som jag läste ut var nog Other Side of the Story av Marian Keyes som jag redan läst på svenska en gång
Personen du träffade: Om jag inte räknar med kollegor som jag knappt känner så var det Ronja
Personen du pratade i telefon med: Mamma, när hon hämtade mig igår
Personen du fick sms av: Iza
Gången du åt en 7-eleven korv: Det har jag aldrig gjort
Gången du var utomhus: Gick till konsum i MVG-gallerian
Gången du sov: I natt, men skulle inte ha något emot att göra det nu
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Alla kvällar nästan, men igår då vi firade Klaras födelsedag i efterskott

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt att jag var så stressad. Men visst ska du med till Storsjö? Isåfall ses vi tidigt på torsdag!

matilda sa...

Det är okej att vara stressad :) Klart jag ska dit, vi ses!