måndag 21 juli 2008

Here comes the sun

Kanske inte århundradets smartaste sko val. Det regnar ju för tusan som besatt ute, i runda slängar 500 gånger mer än det gjorde inne i stan. Tur att det finns vänliga busschaufförer som tänker på stackare som mig & stannar precis utanför min väg istället för en femminutersprommenad härifrån, tack älskade busschaufför som också ignorerade att han visste att jag inte alls får betala barnpris längre.

Nu står tyvärr min cykel på busshållplatsen men aldrig i helvete att jag tänker hämta den så länge det är så här blött ute. Tyvärr är jag också sjukt hungrig & slisksugen sedan sara pratade om godisskålar men aaaaaaldrig att jag skulle cykla till ICA om jag inte ens ids gå & hämta cykeln.. Igen, eftersom det var så många som anmälde sig förra gången, frivilliga?

Nu kom light my fire på iTunes & det skulle vara jävligt skönt om den frivilliga också visste hur man tänder en brasa för jag tycker det skulle sitta fint att grilla alla marshmallows i spisen i kväll..

Inga kommentarer: