måndag 21 juli 2008

Jag har ont i min hals. Jätte ont. (Ont gör det om man trycker på sidan av halsen, är det halsmandlarna som mår dåligt då? Vad göra?) Det hjälper inte i mer än ett par minuter med vare sig strepsils eller kokhett te. Vill allra helst åka hem igen & prova att kurera mig med min fantasiska astmainhalator & lite orgier i amerikanska kriminalserier i sängen med tre täcken & tre gånger så många kuddar. Det skulle ju sitta fint att vara frisk till imorgon.. Någon som frivilligt anmäler sig för att ta hand om en stackars sjuk hypokondriker?

Kan locka med en inbjudan som inkluderar en helt fantastisk dator i sängen full av fab serier, en kanske inte lika fantastisk matilda & obegränsade tillgångar på sorbet & marshmallows.

Frågan är ju nu om jag ska orka stanna till fem & lyssnar klart på mammas tremännings sommarprogram i p1 (dolph) eller bara skita i det & dra?

1 kommentar:

Anonym sa...

OH vad mysigt och lockande det lät